error! :: LOXLEY Public Company Limited ::
    • NEWS & EVENTS

      "ASM" Seizes Excellent Service Award from Airports of Thailand Two Years in a Row.

      Asia Security Management Company Limited (ASM), a provider of Suvarnabhumi airport security service, by Mr. Karn Thongyai, Chief Executive Officer and Managing Director, led executive team seized 3 consecutive premium service guarantee awards for a second year from the project Suvarnabhumi Service Excellence Award (SSE), which established by Airports of Thailand (AOT) since 2012 with aim to elevate service services at Suvarnabhumi Airport ranking among top ten best airports in the world.
      The three awards ASM have received are:
      1.    Corporate Suvarnabhumi Service Excellence Award 2013 – Mr.Karn Thongyai received the award on behalf of the Loxley-ICTS Consortium for best performance on security service in align with AOT contract.
      2.    Team Suvarnabhumi Service Excellence Award 2013 – ASM’s Smile Team won the award from their up to standard and outstanding performance for providing excellent convenience and multiple-language communication to customers.
      3.    Medal Service Excellence Award 2013 – Miss.Pimolwan Yaemchit, security officer of an ASM, has been awarded for returning lost and found luggage to its owner on her own personal expenses.



      “เอเอสเอ็ม”  คว้ารางวัลบริการยอดเยี่ยมจากการท่าอากาศยานไทย 2 ปีซ้อน

      บริษัท เอเชีย ซิเคียวริตี้ เมเนจเม้นท์ จำกัด  (เอเอสเอ็ม) ผู้ให้บริการงานรักษาความปลอดภัยสนามบินสุวรรณภูมิ โดย
      คุณกาญจน์ ทองใหญ่ ประธานเจ้าหน้าที่บริหารและกรรมการผู้จัดการ นำทีมเจ้าหน้าที่ขึ้นรับรางวัลการันตีคุณภาพบริการระดับพรีเมี่ยม 3 รางวัลซ้อนเป็นปีที่สองจากโครงการ  Suvarnabhumi Service Excellence Award   (SSE) ซึ่งบริษัท ท่าอากาศยานไทย จำกัด (มหาชน) หรือ ทอท. จัดขึ้นตั้งแต่ปี 2555 เพื่อยกระดับการบริการของสนามบินสุวรรณให้เป็นสนามบินที่ให้บริการดีเยี่ยมติดอันดับ 1 ใน 10  ของโลก
      สำหรับ 3 รางวัลคุณภาพที่เอเอสเอ็มได้รับ คือ
      1.    รางวัลหน่วยงานบริการยอดเยี่ยม Corporate Suvarnabhumi Service Excellence Award2013 มีคุณกาญจน์ ทองใหญ่ เป็นผู้แทนรับรางวัลในนามของ Loxley-ICTS Consortium ที่บริษัทปฏิบัติหน้าที่ภารกิจรับผิดชอบในเรื่องการรักษาความปลอดภัยเป็นอย่างดีตามสัญญาจ้างของทอท.
      2.    รางวัลทีมงานให้บริการยอดเยี่ยม Team Suvarnabhumi Service Excellence Award 2013 โดย Smile Team ของ
      เอเอสเอ็ม ได้รับรางวัลจากการปฏิบัติหน้าที่ได้ตามมาตรฐาน พร้อมการให้บริการที่เหนือความคาดหมายผ่านการสื่อสารหลากหลายภาษา อำนวยความสะดวกและช่วยเหลือทำให้ผู้โดยสารเกิดความประทับใจที่ได้รับบริการ
      3.    รางวัลผู้ให้บริการยอดเยี่ยม Medal Service Excellence Award 2013 ได้แก่ นางสาวพิมลวรรณ แย้มจิตร เจ้าหน้าที่รักษาความปลอดภัยของเอเอสเอ็ม รับรางวัลเนื่องจากเก็บสัมภาระของผู้โดยสารที่ลืมทิ้งไว้และนำส่งคืนทางไปรษณีย์ให้ผู้โดยสารด้วยค่าใช้จ่ายส่วนตัวสร้างความปลาบปลื้มให้ผู้โดยสารเป็นอย่างมาก